ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
شاخه نقاشی
استاد: سهیلا محکی
در جلسه اول آشنایی با کودک و شناخت کودک و سطح کار نقاشی کودک (کودک تا چه حد با نقاشی آشناست)می باشد. در جلسه های بعد به اینگونه است که یک جلسه به کودک موضوع داده می شود و جلسه بعد موضوع آزاد و هرچه کودک خواست نقاشی می کشد. بعد از شناخت و درک اشکال و آشنایی کودک با وسایل و مواد و متریال نقاشی (مداد رنگ، مداد شمعی، آبرنگ، گواش، رنگ و روغن، بوم، قلمو و پالت و غیره ...) و انتخاب براساس شناخت کودک نسبت به نقاشی است. در ادامه آموزش ترکیب رنگ به شکل پژوهشی با کودک کار خواهد شد، و مهمترین مسئله خلاقیت کودک میباشد، که بستگی به توانایی خود کودک دارد. پیشرفت یک کودک بستگی به درک و شناخت او نسبت به محیط اطراف دارد. در این دوره نیز اعتماد به نفس ، نظم و خلاقیت کودک به شکل چشمگیری افزایش می یابد.