موسسه فرهنگی هنر آرتا


موسسه آرتا همزمان با شروع سال جدید فعالیت خود را آغاز کرده که در جهت شناخت و اشاعه هنرهای معاصر با رویکرد هنر جمعی و کارهای مشارکتی گامی نو در هنر معاصر را برداشته است.


     
                     


                              
موسسه آرتا با این اهداف کار خود را آغاز کرده است:
  1. اشاعه هنر در جهت انسان دوستی و اخلاق مداری و کسب عزت نفس.
  2. ایجاد مرکزی فرهنگی هنری با تاکید بر هنرهای معاصر، با ذهنیتی فراملی، به طوری که برای هنرمندان و هنرجویان و فرهنگ دوستان در دنیا آشنا باشد.
  3. پژوهش و تبادل نظر با هنرمندان و علاقه مندان به هنر که با موسسه آرتا همکاری دارند و یا در ارتباط هستند، طی نشستها و گردهمایی ها و همچنین نقد و بررسی آثار هنرمندان و پژوهشگران مجرب و متخصص در سطح جهان.
  4. توسعه فرهنگ صرفه جویی، با ساخت  تدوین مجموعه های مستند، با توجه ویژه، به هنر بازیافت.
  5. مشاوره و همکاری با سازمانها، بنیادها، نهاد ها و اداراتی که در جهت تقویت دید زیباشناسی، فرهنگسازی عمومی و آگاهی رسانی درباره آیین ها، بزرگداشت ها و ریشه های هنری و تاریخی مشارکت دارند.
  6. بنیان گذار تشکیل تیم در جهت بالا بردن مهارت انجام کارهای جمعی پژوهشی- هنری می باشد.
  7. بالا بردن سطح خلاقیت فردی و عمومی بصورت همکاری و یا مشارکت در اجرای طرحهای پژوهشی، فرهنگی و هنری.
  8. برگزاری نشستها و جشنواره ها و همایشهای پژوهشی- هنری با رویکرد هنر معاصر، در جهت ارائه مستندات گردآوری شده توسط موسسه، به صورت ملی و فراملی.
  9. دعوت از اساتید برجسته کشوری و بین المللی و ایجاد مکانی به عنوان هنرمندسرا جهت همکاری و مشارکت در طرحهای پژوهشی، فرهنگی و هنری و گردآوری و تدوین مجموعه های مستند در زمینه هنرهای معاصر.
  10. بازدید از مکانهای تاریخی و طبیعی، نگارخانه ها و موزه های داخل و خارج از کشور با هدف آشنایی با فرهنگ و هنر گذشته و معاصر جهت ساخت و تدوین مستندات.
  11. برگزاری دوره ها و کارگاههای هنرهای معاصر و هنرهای محیطی در فضای شهری و طبیعت خارج از شهر، به عنوان پیش زمینه هایی برای برداشت مستندات هنری.
  12. تالیف و انتشار مستندات، دیدگاه ها و آثار هنرمندان بصورت فیلم، فیلم کوتاه، ویدئو آرت، عکس، بروشور، لیفلت، کاتالوگ و یا کتاب

  13. برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت تخصصی در زمینه پژوهشی، فرهنگی- هنری جهت بالا بردن آگاهی هنرمندان و علاقه مندان به مسائل پژوهشی- هنری.

موسسه آرتا از علاقه مندان و هنرمندان عزیز دعوت به عمل می آورد و تا عضوی از این موسسه باشند و آن را در جهت رسیدن به اهدافش همراهی نمایند.

آدرس موسسه: خرم آباد، خیابان ولی عصر، پایین تر از بانک ملی اولین مجتمع پنج طبقه، واحد اول، زنگ شماره1

تلفن: 71 26 322

 و 29 68 213 0938